• 12-10-2010, 12:24:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sosyal ağlarda akşama durmak ile sosyal olunmuyor Asosyal olunuyor bize asosyal demişler galiba
  • 12-10-2010, 12:26:24
    #11
    İnternet üzerinden Sosyal platformlarda fazlasıyla bulunması bir bireyin Asosyal bir birey olduğunun ve gerçeklikten uzaklaştığının bir göstergesidir. Demek ki gün geçtikçe türkiye'de yaşayanlar Asosyal bireyler olmaya başlamış Kötü bir durum.
  • 12-10-2010, 12:42:32
    #12
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse arkadaşa katılmamak elde değil yani % 60-70 kız peşinde..
    insanların sosyal birşeylere ihtiyacı var bunu dışarıda nasıl yapacağını bilmiyor pc başında yapması kolay geliyor biriyle sohbet edip konuşabiliyor birilerini güldürebiliyorlar vs.. sizin dediğiniz kadar büyük oran sadece kız için felan emin olun takılmaz
  • 12-10-2010, 13:56:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal ağlarda akşama durmak ile sosyal olunmuyor Asosyal olunuyor bize asosyal demişler galiba
    Katılıyorum... ülkemizi anca çalışarak yükseltebiliriz ve türkiyenin %80 ' i rahatına düşkün malesef...
  • 12-10-2010, 18:25:51
    #14
    weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sosyal ağlarda akşama durmak ile sosyal olunmuyor asosyal olunuyor bize asosyal demişler galiba
    + 999999999999999999999999999
  • 12-10-2010, 18:46:59
    #15
    Bu kadar saçma bir düşünceyi siz de tasdik ettiniz ya hiç bu kadar gülmemiştim Facebook'ta sabahtan akşama kadar takılmanın neresi sosyallik? Daha da kötüsü bu asosyalliğin arttığını gösterir.
  • 12-10-2010, 22:12:37
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sosyallik değilde asosyallik olmasın o ?
  • 12-10-2010, 22:22:57
    #17
    Bence sosyalleşmede bile tembelliğimizi ön plana çıkarmışız, dışarıda sosyaleşeceğime hiç arka tamponu hareket ettirmeden buradanda sosyalleşebilirim, gibi bir düşünce var altında sanki, biz bunu farketmesekte bilinç altımız böyle diyor...