bize asosyal demişler galiba
Türk'ler sosyalleşmeyi çok sevdi
16
●809
- 12-10-2010, 12:42:32insanların sosyal birşeylere ihtiyacı var bunu dışarıda nasıl yapacağını bilmiyor pc başında yapması kolay geliyor biriyle sohbet edip konuşabiliyor birilerini güldürebiliyorlar vs.. sizin dediğiniz kadar büyük oran sadece kız için felan emin olun takılmazsinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2010, 13:56:14Üyeliği durdurulduKatılıyorum... ülkemizi anca çalışarak yükseltebiliriz ve türkiyenin %80 ' i rahatına düşkün malesef...Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2010, 18:25:51+ 999999999999999999999999999weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle