Bence sosyalleşmede bile tembelliğimizi ön plana çıkarmışız, dışarıda sosyaleşeceğime hiç arka tamponu hareket ettirmeden buradanda sosyalleşebilirim, gibi bir düşünce var altında sanki, biz bunu farketmesekte bilinç altımız böyle diyor...