• 12-10-2010, 00:49:54
    #1
    Uluslararası bir internet alışkanlıkları araştırmasına göre Türkler sosyal paylaşım sitelerinde en fazla vakit geçiren üçüncü ulus.
    Araştırmaya göre sosyal paylaşım sitelerinde en çok vakit geçiren Malezyalılar haftada ortalama 9 saatle Malezyalılar.

    Malezyalıları 8,1 saatle Ruslar takip ediyor. Türkler'in sosyal paylaşım sitelerinde bir haftada harcadığı ortalama vakit ise 7,7 saat.

    Devamı: http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler..._friends.shtml


    Vay be bide Türklere varoş derler.Meğer en sosyal ülkeler arasındaymışız.
    Gülsemmi ağlasammı bilemedim
  • 12-10-2010, 00:53:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hangi açıdan baktımıza bağlı bi açıdan bakarsan çok tehlikeli bi açıdan bakarsan yurdum insanının internettet kullanması hoş bişey ancak ben bukadar fazlasının zarar olduğunu düşünüyorum bir yazılım mühendisi adayı olarak.sonuçta sosyal sitelerde türkler genellikle boş ve eğlenceli vakit geçirmek amacıyla giriyorlar kazandıkları pek bişey yok ha faydalı yönleride vardır red etmiyorum ama herşeyin fazlası zarar diye düşünüyorum
  • 12-10-2010, 00:59:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir arkadaşımın, bir sosyal ağda yayınladığı ileti : "It's funny how social networking has made people more antisocial.."
  • 12-10-2010, 01:02:19
    #4
    abi bunun sosyalleşme ile alakası yok hepsi abazanlıktan ötürü geliyor.
  • 12-10-2010, 01:07:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bunun sosyalleşme ile alakası yok hepsi abazanlıktan ötürü geliyor.
    Alakası yok. Tamam abazada çok ama, bence orada yayınlanan videolar resimler profil profil dağıtılarak büyük kitlelere hitap ediyor. Ve insanlar okuyor, okumasada izliyor.
  • 12-10-2010, 01:26:29
    #6
    alakası yok diyorsun ama abazada çok diyorsun nasıl alakası yok o.

    bence çok var gezenlerin %30 u %40 ı gerçekten sosyalleşme amaçlı kullanıyorsa %70i %60 ı karı kız peşinde.
  • 12-10-2010, 01:41:26
    #7
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alakası yok diyorsun ama abazada çok diyorsun nasıl alakası yok o.

    bence çok var gezenlerin %30 u %40 ı gerçekten sosyalleşme amaçlı kullanıyorsa %70i %60 ı karı kız peşinde.
    Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse arkadaşa katılmamak elde değil yani % 60-70 kız peşinde..
  • 12-10-2010, 01:42:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alakası yok diyorsun ama abazada çok diyorsun nasıl alakası yok o.

    bence çok var gezenlerin %30 u %40 ı gerçekten sosyalleşme amaçlı kullanıyorsa %70i %60 ı karı kız peşinde.
    Bak şimdi usta yanlış anladın. Ben ilk başta alakası yok dedim ama senin direk vurguna.. tabiki haklısın ben cümle düşüklüğü yaptım. Ama bence oran o kadar değildir be..
  • 12-10-2010, 01:46:57
    #9
    Birçok kişi arkadaşlık sitesinden gelen kız bulma umidiyle sosyal paylaşım ağlarını kullanan insanlar,

    Günümün belki 2 saati geçiyor bu sitelerde oda komik videoları izleyip kafa dağıtmak amacıyla fazlası gerçekten zarar