Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alakası yok diyorsun ama abazada çok diyorsun nasıl alakası yok o.

bence çok var gezenlerin %30 u %40 ı gerçekten sosyalleşme amaçlı kullanıyorsa %70i %60 ı karı kız peşinde.
Bak şimdi usta yanlış anladın. Ben ilk başta alakası yok dedim ama senin direk vurguna.. tabiki haklısın ben cümle düşüklüğü yaptım. Ama bence oran o kadar değildir be..