Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hangi açıdan baktımıza bağlı bi açıdan bakarsan çok tehlikeli bi açıdan bakarsan yurdum insanının internettet kullanması hoş bişey ancak ben bukadar fazlasının zarar olduğunu düşünüyorum bir yazılım mühendisi adayı olarak.sonuçta sosyal sitelerde türkler genellikle boş ve eğlenceli vakit geçirmek amacıyla giriyorlar kazandıkları pek bişey yok ha faydalı yönleride vardır red etmiyorum ama herşeyin fazlası zarar diye düşünüyorum