Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal ağlarda akşama durmak ile sosyal olunmuyor Asosyal olunuyor bize asosyal demişler galiba
Katılıyorum... ülkemizi anca çalışarak yükseltebiliriz ve türkiyenin %80 ' i rahatına düşkün malesef...