Konu
Türk'ler sosyalleşmeyi çok sevdi
12-10-2010, 12:26:24
#11
GitmekaL
İnternet üzerinden Sosyal platformlarda fazlasıyla bulunması bir bireyin Asosyal bir birey olduğunun ve gerçeklikten uzaklaştığının bir göstergesidir. Demek ki gün geçtikçe türkiye'de yaşayanlar Asosyal bireyler olmaya başlamış Kötü bir durum.