• 06-10-2010, 00:09:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lanet olsun, filmin ortasında gitmek zorunda kaldım. : )

    Buna inandığım için mi çok etkilendim yada filmin efektleri mi çok etkileyici idi tam anlam veremedim.

    Ama beni çok etkilediği apaçık ortada, sizde durumlar nasıl ? : )

    İnananlar arasında korkmadım veya etkilenmedim diyen kaç tane yürekli var aramızda ?
  • 06-10-2010, 00:17:50
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haha, hala vizyonda mı bu gidip izliyelim bakalım
  • 06-10-2010, 00:30:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha, hala vizyonda mı bu gidip izliyelim bakalım
    Evet, son 3-4 günü sanırım.

    Korku seviyorsanız tavsiye ederim, cidden gerçekçi geldi.
  • 06-10-2010, 01:42:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 harfliler marid filmini diyorsan türklerin yaptıgı güzel bir film bence .
  • 06-10-2010, 01:55:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 harfliler marid filmini diyorsan türklerin yaptıgı güzel bir film bence .
    Evet ondan bahsediyorum, gerçekten güzel.
  • 06-10-2010, 10:36:04
    #6
    3d mi?
  • 06-10-2010, 10:54:10
    #7
    izledim 1. bölümü normal geçse de 2. bölümü tehlikeliydi Film iyi ancak tek sıkıntı var başrolde oynayan kadının kocası her konuştuğunda konsantrem bozuldu nasıl bir ses tonudur o
  • 06-10-2010, 12:50:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    systurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izledim 1. bölümü normal geçse de 2. bölümü tehlikeliydi Film iyi ancak tek sıkıntı var başrolde oynayan kadının kocası her konuştuğunda konsantrem bozuldu nasıl bir ses tonudur o
    Evet aynen dikkatimi çekti, ilginç

    2 bölümün ortasında salondan tüydüm Dayanamadım.
  • 06-10-2010, 17:02:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    izledim , güzel filmdi.