izledim 1. bölümü normal geçse de 2. bölümü tehlikeliydi

Film iyi ancak tek sıkıntı var başrolde oynayan kadının kocası her konuştuğunda konsantrem bozuldu nasıl bir ses tonudur o
Evet aynen dikkatimi çekti, ilginç
2 bölümün ortasında salondan tüydüm

Dayanamadım.