Lanet olsun, filmin ortasında gitmek zorunda kaldım. : )

Buna inandığım için mi çok etkilendim yada filmin efektleri mi çok etkileyici idi tam anlam veremedim.

Ama beni çok etkilediği apaçık ortada, sizde durumlar nasıl ? : )

İnananlar arasında korkmadım veya etkilenmedim diyen kaç tane yürekli var aramızda ?