Lanet olsun, filmin ortasında gitmek zorunda kaldım. : )
Buna inandığım için mi çok etkilendim yada filmin efektleri mi çok etkileyici idi tam anlam veremedim.
Ama beni çok etkilediği apaçık ortada, sizde durumlar nasıl ? : )
İnananlar arasında korkmadım veya etkilenmedim diyen kaç tane yürekli var aramızda ?