Konu
"Üç harfliler" filmini sinemada izleyen kaç kişi var ?
06-10-2010, 10:54:10
#7
systurk
izledim 1. bölümü normal geçse de 2. bölümü tehlikeliydi
Film iyi ancak tek sıkıntı var başrolde oynayan kadının kocası her konuştuğunda konsantrem bozuldu nasıl bir ses tonudur o