• 01-12-2009, 23:00:54
    çok güzel yazmışsınızda bu meletinde tadı başka bırakılmıyo oyle bi seferde, valla iki gün ayrı kalınca elim ayağım kesilmiş böyle boşlukta gibi hissediyorum kendimi,
  • 02-12-2009, 13:10:42
    Günde En az 8 Saat Netteyim Bazen 12 Saat oluo
  • 02-12-2009, 13:48:59
    Bende Çok duruyorum ki Kulübe gidiyorum anteramanlardan basım donuyor bazen bunun yuzundenmiş demekki
  • 02-12-2009, 20:03:40
    Üyeliği durduruldu
    Yazın saat 11'de girip 6'ya kadar çıkmıyordum, 6 dan saat 9'a kadar hayvan gibi koca okul bahçesinde futbol maçı yapıyordum, geliyordum gene bilgisayar, valla o 3 saatlik dilimim olmasa ben neymişim
  • 02-12-2009, 20:09:56
    Üyeliği durduruldu
    Şuan ilk 3 yazılım çok kötü geçti ama PC'den ayrılamıyorum ne olacak bilmiyorum
  • 03-12-2009, 11:08:09
    Üyeliği durduruldu
    yazan arkadaş çok güzel yazmış.. hepimizin sonuç..
  • 03-12-2009, 14:29:25
    Misafir
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey iradeye ve kişiliğe bakar ..
    Katılıyorum size

    EDİT: güzel ve yararlı bir anlatım
  • 03-12-2009, 16:31:46
    Aynen hocam çok iyi olmuşta paylaşmışsın bu konuyu bizlerle. Gerçekten yaşım küçük olmasına rağmen hemen hemen hepsi var bende. Eğer sizin gibi 20 saat falan otursam daha beter olurum galiba Tekrardan teşekkürler.
  • 07-12-2009, 20:55:39
    Üyeliği durduruldu
    inan 12 yıldır stress sinir en ufak şeylere günde 3 4 demlik cay haklısın maf ettim kendimi