bırakılmıyo oyle bi seferde, valla iki gün ayrı kalınca elim ayağım kesilmiş böyle boşlukta gibi hissediyorum kendimi,
Bilgisayarda uzun süre duran arkadaşlar
542
●68.005
- 01-12-2009, 23:00:54çok güzel yazmışsınızda bu meletinde tadı başka
bırakılmıyo oyle bi seferde, valla iki gün ayrı kalınca elim ayağım kesilmiş böyle boşlukta gibi hissediyorum kendimi,
- 02-12-2009, 20:03:40Üyeliği durdurulduYazın saat 11'de girip 6'ya kadar çıkmıyordum, 6 dan saat 9'a kadar hayvan gibi koca okul bahçesinde futbol maçı yapıyordum, geliyordum gene bilgisayar, valla o 3 saatlik dilimim olmasa ben neymişim
- 02-12-2009, 20:09:56Üyeliği durdurulduŞuan ilk 3 yazılım çok kötü geçti ama PC'den ayrılamıyorum ne olacak bilmiyorum
- 03-12-2009, 11:08:09Üyeliği durdurulduyazan arkadaş çok güzel yazmış.. hepimizin sonuç..
- 03-12-2009, 14:29:25Misafir
- 03-12-2009, 16:31:46Aynen hocam çok iyi olmuşta paylaşmışsın bu konuyu bizlerle. Gerçekten yaşım küçük olmasına rağmen hemen hemen hepsi var bende. Eğer sizin gibi 20 saat falan otursam daha beter olurum galiba
Tekrardan teşekkürler.