Konu
Bilgisayarda uzun süre duran arkadaşlar
01-12-2009, 23:00:54
#343
ermanaltind
çok güzel yazmışsınızda bu meletinde tadı başka
bırakılmıyo oyle bi seferde, valla iki gün ayrı kalınca elim ayağım kesilmiş böyle boşlukta gibi hissediyorum kendimi,