Aynen hocam çok iyi olmuşta paylaşmışsın bu konuyu bizlerle. Gerçekten yaşım küçük olmasına rağmen hemen hemen hepsi var bende. Eğer sizin gibi 20 saat falan otursam daha beter olurum galiba Tekrardan teşekkürler.