• 27-09-2010, 13:12:37
    #1
    Arkadaşlar Eskişehirde ev tutmak istiyoruz 2 öğrenci onun için bi kaç ricam olacak. (bu hafta eskişehire ev bakmayada geleceğiz)

    Etrafınızda kiralık ev varsa fiyatları nedir, eşyalı yada eşyasız ama eşyalı olursa daha iyi olur.
    Merkeze yakın yada uzak olması önemli değil, kiranın uygun olması yeterli.
  • 27-09-2010, 13:44:59
    #2
    Vay abi senin adına çok sevindim. Hayırlı olsun. Eskişehir şubeden yardım bekliyoruz.
  • 27-09-2010, 16:55:00
    #3
    Es-es ha, iyidir Eskişehir. Merkezde ev bakmanı öneririm Samet, gerek imkan gerekse ortam açısından. Hadi hayırlı olsun.
  • 27-09-2010, 18:55:11
    #4
    Merhaba,

    Annemin dayısı emlakçı. Bir arkadaşım için ev sormuştum geçen gün.

    Anadolu üniversitesinin hemen karşısında 1+1 eşyalı ev varmış. Ev tam olarak Yeni açıköğretim binasının arkasında, üniversite giriş kapısının karşısında. Çamaşır makinesi,yatak,dolap,televizyon vs.vs. ne ararsan varmış evin içinde. Hazır yani herşeyiyle. 450 lira kira ama dayım tanıdığınsa 50 lirasını keselim direk dedi. Aklınıza yatarsa siz isterseniz bi arayın konuşun.

    Ben cep telefonunu vereyim direk.

    Necati İdrisoğlu(Burcu Emlak):
    0532 4988218

    Ararsanız ve tutmaya karar verirseniz evi, Ben Ümit'in arkadaşıyım diyin ona göre indirim yapsın dayım
  • 27-09-2010, 19:16:55
    #5
    Senin neyine Eskişehir.
  • 27-09-2010, 20:15:28
    #6
    STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Annemin dayısı emlakçı. Bir arkadaşım için ev sormuştum geçen gün.

    Anadolu üniversitesinin hemen karşısında 1+1 eşyalı ev varmış. Ev tam olarak Yeni açıköğretim binasının arkasında, üniversite giriş kapısının karşısında. Çamaşır makinesi,yatak,dolap,televizyon vs.vs. ne ararsan varmış evin içinde. Hazır yani herşeyiyle. 450 lira kira ama dayım tanıdığınsa 50 lirasını keselim direk dedi. Aklınıza yatarsa siz isterseniz bi arayın konuşun.

    Ben cep telefonunu vereyim direk.

    Necati İdrisoğlu(Burcu Emlak):
    0532 4988218

    Ararsanız ve tutmaya karar verirseniz evi, Ben Ümit'in arkadaşıyım diyin ona göre indirim yapsın dayım
    Sağolasın hocam kaydettim numarayı.
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin neyine Eskişehir.
    Geleyim Geleyim dersin

    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Es-es ha, iyidir Eskişehir. Merkezde ev bakmanı öneririm Samet, gerek imkan gerekse ortam açısından. Hadi hayırlı olsun.
    Eyvallah aga sende Ankaralara gidiyon

    Başka tavsiyesi olan yok mu
  • 27-09-2010, 22:54:40
    #7
    hocam ben de es es te öğreniciyim.anadolu üniversitesinde.daha 2 gündür buradayım ama şimdiden kanım ısınmaya başladı.var mıdıar anadolu da okuyan r10 cu : )
  • 28-09-2010, 00:31:54
    #8
    Baya kişi vardır Bunların arasına bende katılcam bi kaç gün içinde.
    Evdemi kalıyorsunuz yoksa yurtta felan mı
  • 28-09-2010, 00:36:44
    #9
    Ankaralıyım ama kira hakkında bilginiz olması için eskişehirde ün. nin karşısında 1+1 evimiz var 450 tl den kirada.

    Eskişehiri çok severim güzel canlı cıvıl cıvıl şehirdir.