Konu
Eskişehirli Arkadaşlardan Rica
27-09-2010, 22:54:40
#7
karadag91
hocam ben de es es te öğreniciyim.anadolu üniversitesinde.daha 2 gündür buradayım ama şimdiden kanım ısınmaya başladı.var mıdıar anadolu da okuyan r10 cu : )