Konu
Eskişehirli Arkadaşlardan Rica
27-09-2010, 16:55:00
#3
Fhenix
Es-es ha, iyidir Eskişehir. Merkezde ev bakmanı öneririm Samet, gerek imkan gerekse ortam açısından. Hadi hayırlı olsun.