Konu
Eskişehirli Arkadaşlardan Rica
28-09-2010, 00:31:54
#8
TeXaS
Baya kişi vardır
Bunların arasına bende katılcam bi kaç gün içinde.
Evdemi kalıyorsunuz yoksa yurtta felan mı