• 21-09-2010, 10:12:23
    #1
    Reveloper
    http://www.facebook.com/ephialltes

    bu tiplere acaip uyuz oluyorum malesef ve malesef apaçi, emo kategorisine giren arkadaşlardır bunlar. ve malesef bu it eski kız arkadaşımla çıkıyo ondanmıdır bilmiyorum. Ve bu it eski kız arkadaşımla çıktığını geçtim. Yeni kız arkadaşımıda tanıyormuş bugün benim yanımdayken kızı 3 kere aradı kız açmadı kız tuvalete gitti ben mekandaki başka bir kızdan rica ettim açtı -nerdesin taksimde bekliyorum. dedi ve bendeki kayışlar koptu. kıza birşey belli etmedim ama sinirden ölmek üzereyim!

    he bide bu odunla aynı sene mezun olmuşuz. ve böyle bi tipi okulda hiç hatırlamıyorum.
  • 21-09-2010, 10:21:30
    #2
    Girmek için üyelik gerekiyor bir fotoğrafını koyarsan merak ettim.Birde her zaman merak etmişimdir.Benim tanıdığım bayanlar apaçi diye tabir edilen insanları görünce ıyy falan çekmeye başlıyorlar.Sonra ne kadar hanım hanımcık tanıdığım,eli ayağı düzgün bir kızı bu tiplerle görüyorum.Olayın mantığı nedir?.Barda yanından bile kızı alıyorlar.(Benim başıma gelmedi ama geleceğini hissedersem apaçi değil tüyü haline getiririm).Adamların şekli büyü etkisi mi yapıyor ki?.
  • 21-09-2010, 10:29:45
    #3
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girmek için üyelik gerekiyor bir fotoğrafını koyarsan merak ettim.



    Tipe Bak ya
  • 21-09-2010, 10:30:46
    #4
    Reveloper
    Allah çarpmış
  • 21-09-2010, 10:31:42
    #5
    herif karizmaymış heee
  • 21-09-2010, 10:34:51
    #6
    Coskundaki karizma buna bes basar

  • 21-09-2010, 10:39:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tipe bak

    Bu gibi tipler kendini beğenmiş olur kızlarla felan arası iyidir

    Birde dikkatimi çekti resminden ziyade arkadaşlarının isimleri ve kendi ismi şahsen ben anlıyamadım anlıyan var ise sölesin

    Kendi ismi : `ePhi`Б`LiFe Andrea

    Bir kaç arkadaşlarının ismi : Aynı şekil yine emo memo isimler
  • 21-09-2010, 10:45:14
    #8
    Reveloper
    Birazdan insan hakları koruma derneğinden gönderilmiş bi arkadaş gelecek buraya diyecekki bence yaptığını yanlış her insanın özgürlüğü var vb. kelimeler kullanacak konunun başına bitane bodyguard kiraladım o arkadaşı bekliyoruz.
  • 21-09-2010, 10:49:30
    #9
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.facebook.com/ephialltes

    bu tiplere acaip uyuz oluyorum malesef ve malesef apaçi, emo kategorisine giren arkadaşlardır bunlar. ve malesef bu it eski kız arkadaşımla çıkıyo ondanmıdır bilmiyorum. Ve bu it eski kız arkadaşımla çıktığını geçtim. Yeni kız arkadaşımıda tanıyormuş bugün benim yanımdayken kızı 3 kere aradı kız açmadı kız tuvalete gitti ben mekandaki başka bir kızdan rica ettim açtı -nerdesin taksimde bekliyorum. dedi ve bendeki kayışlar koptu. kıza birşey belli etmedim ama sinirden ölmek üzereyim!

    he bide bu odunla aynı sene mezun olmuşuz. ve böyle bi tipi okulda hiç hatırlamıyorum.

    Neden adam tutuyorsun ki madem dövmeyi istiyorsun git döv