http://www.facebook.com/ephialltes
bu tiplere acaip uyuz oluyorum malesef ve malesef apaçi, emo kategorisine giren arkadaşlardır bunlar. ve malesef bu it eski kız arkadaşımla çıkıyo ondanmıdır bilmiyorum. Ve bu it eski kız arkadaşımla çıktığını geçtim. Yeni kız arkadaşımıda tanıyormuş bugün benim yanımdayken kızı 3 kere aradı kız açmadı kız tuvalete gitti ben mekandaki başka bir kızdan rica ettim açtı -nerdesin taksimde bekliyorum. dedi ve bendeki kayışlar koptu. kıza birşey belli etmedim ama sinirden ölmek üzereyim!
he bide bu odunla aynı sene mezun olmuşuz. ve böyle bi tipi okulda hiç hatırlamıyorum.