Adam tutup şöyle tipleri dövdürmem lazım ya
17
●1.059
- 21-09-2010, 14:37:47Kimsenin tipiyle alay etme hakkınız yok. Belkide o da sizin tipinizi beğenmiyordur. Ben genelde gömlek ve kot pantolon giymeyi seven birisiyim, bu kişi beni görse aynısını mı düşünsün. İnsanları beğenmemek veya şekilleri ile yorum yapmak doğru değil. Ayrıca zenginin malı fakirin çenesini yorarmış, bu tipi beğenmeyenlerin tipini görmek isterdim, koyun resim yorum yapalım.
- 21-09-2010, 14:38:31bundaki karizmayı kuşa koysan kuş uçmaztito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka şaka . çocuğun eli yüzü düzgün bence . bi de kendine has bi havası var gibi ve kızlar bu tiplerden genelde hoşlanır
- 21-09-2010, 15:25:06Ben gerçekten tuhaf bir şey göremedim. Abartılacak bir şey yok bana göre gerçekten @karadağ91'in dediği gibi kendine has bir havası var sanırım.
Bu arada eleman bizim burda oturuyormuş.
- 21-09-2010, 15:39:08al birini vur ötekineBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-09-2010, 16:25:41ne kadar anlamsız yorumların var arkadaşım. sen kendi resmini bi koysana...Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka şaka . çocuğun eli yüzü düzgün bence . bi de kendine has bi havası var gibi ve kızlar bu tiplerden genelde hoşlanır
