• 21-09-2010, 12:32:13
    #10
    Teknik falan gerekmez bunda. Bodozlama gir, birşey olmaz.
  • 21-09-2010, 14:26:15
    #11
    Büyük sevaba girersiniz hocam
  • 21-09-2010, 14:34:18
    #12
    Adam tutmana gerek yok 1 kafalık işi var.
  • 21-09-2010, 14:37:47
    #13
    Kimsenin tipiyle alay etme hakkınız yok. Belkide o da sizin tipinizi beğenmiyordur. Ben genelde gömlek ve kot pantolon giymeyi seven birisiyim, bu kişi beni görse aynısını mı düşünsün. İnsanları beğenmemek veya şekilleri ile yorum yapmak doğru değil. Ayrıca zenginin malı fakirin çenesini yorarmış, bu tipi beğenmeyenlerin tipini görmek isterdim, koyun resim yorum yapalım.
  • 21-09-2010, 14:38:31
    #14
    tito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herif karizmaymış heee
    bundaki karizmayı kuşa koysan kuş uçmaz şaka şaka . çocuğun eli yüzü düzgün bence . bi de kendine has bi havası var gibi ve kızlar bu tiplerden genelde hoşlanır
  • 21-09-2010, 15:25:06
    #15
    Ben gerçekten tuhaf bir şey göremedim. Abartılacak bir şey yok bana göre gerçekten @karadağ91'in dediği gibi kendine has bir havası var sanırım.

    Bu arada eleman bizim burda oturuyormuş.
  • 21-09-2010, 15:39:08
    #16
    Reveloper
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan insan hakları koruma derneğinden gönderilmiş bi arkadaş gelecek buraya diyecekki bence yaptığını yanlış her insanın özgürlüğü var vb. kelimeler kullanacak konunun başına bitane bodyguard kiraladım o arkadaşı bekliyoruz.
    al birini vur ötekine

    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin tipiyle alay etme hakkınız yok. Belkide o da sizin tipinizi beğenmiyordur. Ben genelde gömlek ve kot pantolon giymeyi seven birisiyim, bu kişi beni görse aynısını mı düşünsün. İnsanları beğenmemek veya şekilleri ile yorum yapmak doğru değil. Ayrıca zenginin malı fakirin çenesini yorarmış, bu tipi beğenmeyenlerin tipini görmek isterdim, koyun resim yorum yapalım.
  • 21-09-2010, 15:48:33
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    İlişki Durumu:
    İlişkisi yok
    ***
  • 21-09-2010, 16:25:41
    #18
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al birini vur ötekine
    ne kadar anlamsız yorumların var arkadaşım. sen kendi resmini bi koysana...