Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birazdan insan hakları koruma derneğinden gönderilmiş bi arkadaş gelecek buraya diyecekki bence yaptığını yanlış her insanın özgürlüğü var vb. kelimeler kullanacak konunun başına bitane bodyguard kiraladım o arkadaşı bekliyoruz.
al birini vur ötekine

delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin tipiyle alay etme hakkınız yok. Belkide o da sizin tipinizi beğenmiyordur. Ben genelde gömlek ve kot pantolon giymeyi seven birisiyim, bu kişi beni görse aynısını mı düşünsün. İnsanları beğenmemek veya şekilleri ile yorum yapmak doğru değil. Ayrıca zenginin malı fakirin çenesini yorarmış, bu tipi beğenmeyenlerin tipini görmek isterdim, koyun resim yorum yapalım.