Kimsenin tipiyle alay etme hakkınız yok. Belkide o da sizin tipinizi beğenmiyordur. Ben genelde gömlek ve kot pantolon giymeyi seven birisiyim, bu kişi beni görse aynısını mı düşünsün. İnsanları beğenmemek veya şekilleri ile yorum yapmak doğru değil. Ayrıca zenginin malı fakirin çenesini yorarmış, bu tipi beğenmeyenlerin tipini görmek isterdim, koyun resim yorum yapalım.