Konu
Adam tutup şöyle tipleri dövdürmem lazım ya
21-09-2010, 15:25:06
#15
WebEngineer
Ben gerçekten tuhaf bir şey göremedim. Abartılacak bir şey yok bana göre gerçekten @karadağ91'in dediği gibi kendine has bir havası var sanırım.
Bu arada eleman bizim burda oturuyormuş.