Girmek için üyelik gerekiyor bir fotoğrafını koyarsan merak ettim.Birde her zaman merak etmişimdir.Benim tanıdığım bayanlar apaçi diye tabir edilen insanları görünce ıyy falan çekmeye başlıyorlar.Sonra ne kadar hanım hanımcık tanıdığım,eli ayağı düzgün bir kızı bu tiplerle görüyorum.Olayın mantığı nedir?.Barda yanından bile kızı alıyorlar.(Benim başıma gelmedi ama geleceğini hissedersem apaçi değil tüyü haline getiririm).Adamların şekli büyü etkisi mi yapıyor ki?.