• 18-09-2010, 16:40:56
    #10
    Konu içerisinde hiçbir kaynak yok, birisi açmış bir konu. Başlığa bak hele Türkiyem Şarkısı Yasaklandı. Cahillik yapmayın arkadaşım ya, olay nedir nasıl oluştu niye polis müdahale etti buna bakmak gerek. Soyguncunun biri de Türkiyem Şarkısını söyleyerek polisin yanından geçsin yakalamasın mı örnek verdim sadece. O gençlerin yanında bi gaz veren vardır hemen atlıyoruz ne güzel ya. Ona bakarsanız Türkiye bayrağı olan bir kıyafet de giymek yasaktı bir süre öncesine kadar, çünkü adam deniz şortuna da bayrak resmi koyar olur mu olmaz çünkü kutsal birşey bizim için.

    Asılsız olabileceği bir konuyla tartışıyoruz.
  • 18-09-2010, 16:44:01
    #11
    yahu bu şarkı MHP için değilki her TÜrk genci Askere giderken bu şarkıyla uğurlanır..Yazık diyorum memleketimizin en güzel şarkılarından birini yasaklamalarına..Ama giderler Tarkan'ın son albümlerini alırlar
  • 18-09-2010, 16:46:50
    #12
    13 Eylül sabahından sonra daha çok şey yasaklanır.
    Bunları görmeniz için zaman lazım.
    Başka söze gerek yok
  • 18-09-2010, 16:47:29
    #13
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.facebook.com/#!/video/vid...1377953&ref=mf Buna müdahale etmeyen polis Türkiyem şarkısına müdahale etti demek.. Olur normaldir, benzerleri daha çok olacak..
    Ben bu işe anlam veremiyorum şerefsizlere Sayın diyorlar bize kimse Türk diyemez diyip Türk'lüğü kötülüyorlar Bayrağımızı ıslıklıyorlar ve bunlara karşı hiç bir müdahele yapılmıyor. Kimsenin beğenmediği İranda olsaydı bunlar neler olurdu nelerr...
  • 18-09-2010, 16:48:51
    #14
    Bununla mı yollayacaklar askere ?
  • 18-09-2010, 16:49:00
    #15
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılıyorsun

    Bu şarkıyı söyleyen adam Mustafa Yıldızdoğan kendisi MHP'lidir.
    Ağzı olan konuşuyor işte toprağım.

    Konuya gelince daha bunlar yeni demokrasimizin başlangıcı hamdolsun.
  • 18-09-2010, 16:50:06
    #16
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılıyorsun

    Bu şarkıyı söyleyen adam Mustafa Yıldızdoğan kendisi MHP'lidir.
    Evet evet pardon mhp ydi
  • 18-09-2010, 16:51:20
    #17
    mhp/chp/akp şarkısı değil bu arkadaşlar güzel Türkiyemiz için yazılmış bir şarkı..Ama ne yazıkki bazı taraflar Türklüğün simgesi olan Bozkurtu ve bu tarz şarkıları hep bi partiye yakıştırıp sırf o parti kullanıyor diye ne saygı duymuşlar nede sevmişlerdir..bence konu kilitlensin daha ilerlerse siyasete gidicek
  • 18-09-2010, 16:53:58
    #18
    Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca Haber Facebook'ta, Adana / Feke Belediye Başkanı Tarafından Paylaşılmıştır...

    Mustafa Yıldızdoğan - Türkiyem
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisinde hiçbir kaynak yok, ...

    ... Asılsız olabileceği bir konuyla tartışıyoruz.
    Daha nasıl bir kaynak istiyorsunuz merak ediyorum?