Konu içerisinde hiçbir kaynak yok, birisi açmış bir konu. Başlığa bak hele Türkiyem Şarkısı Yasaklandı. Cahillik yapmayın arkadaşım ya, olay nedir nasıl oluştu niye polis müdahale etti buna bakmak gerek. Soyguncunun biri de Türkiyem Şarkısını söyleyerek polisin yanından geçsin yakalamasın mı örnek verdim sadece. O gençlerin yanında bi gaz veren vardır hemen atlıyoruz ne güzel ya. Ona bakarsanız Türkiye bayrağı olan bir kıyafet de giymek yasaktı bir süre öncesine kadar, çünkü adam deniz şortuna da bayrak resmi koyar olur mu olmaz çünkü kutsal birşey bizim için.
Asılsız olabileceği bir konuyla tartışıyoruz.
Türkiyem Şarkısını Söylemek Yasaklandı...
66
●11.986
- 18-09-2010, 16:40:56
- 18-09-2010, 16:44:01yahu bu şarkı MHP için değilki her TÜrk genci Askere giderken bu şarkıyla uğurlanır..Yazık diyorum memleketimizin en güzel şarkılarından birini yasaklamalarına..Ama giderler Tarkan'ın son albümlerini alırlar
- 18-09-2010, 16:47:29Ben bu işe anlam veremiyorum şerefsizlere Sayın diyorlar bize kimse Türk diyemez diyip Türk'lüğü kötülüyorlar Bayrağımızı ıslıklıyorlar ve bunlara karşı hiç bir müdahele yapılmıyor. Kimsenin beğenmediği İranda olsaydı bunlar neler olurdu nelerr...H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2010, 16:49:00Ağzı olan konuşuyor işte toprağım.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konuya gelince daha bunlar yeni demokrasimizin başlangıcı hamdolsun.
- 18-09-2010, 16:50:06Evet evet pardon mhp ydinetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2010, 16:51:20mhp/chp/akp şarkısı değil bu arkadaşlar güzel Türkiyemiz için yazılmış bir şarkı..Ama ne yazıkki bazı taraflar Türklüğün simgesi olan Bozkurtu ve bu tarz şarkıları hep bi partiye yakıştırıp sırf o parti kullanıyor diye ne saygı duymuşlar nede sevmişlerdir..bence konu kilitlensin daha ilerlerse siyasete gidicek
- 18-09-2010, 16:53:58Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDaha nasıl bir kaynak istiyorsunuz merak ediyorum?delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
