• 18-09-2010, 15:47:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Asker uğurlamasında gençlerin söylediği Türkiym Türküsüne polis müdahale etti.


    Denizli otogarında asker uğurlamasında söylenen Türkiyem türküsüne siyasidir diye polis müdahale etti.Müdahalede arbede çıktı.Asker uğurlamalarının vazgeçilmez türküsü Ölürüm Türkiyen türküsü sonunda yasaklandı.Türkünün çalınıp söylenmesine müdahale eden polisler bu türkü siyasidir söyleyemezsiniz dedi.Türküyü çalıp söylemeye devam eden gençlerle polis birbirine girdi.Tartaklanan gençler polisler hakkında şikayetçi oldular.Gece geç saatlerde karakolda sorgulanan gençler sabah serbest bırakıldılar.Polisin bu davranışı asker aillelerinden büyük tepki aldı....



    Ne Kadar Altta Türkünün Linkini versemde konuyu reklam amaçlı açmadım... Ayrıca Haber Facebook'ta, Adana / Feke Belediye Başkanı Tarafından Paylaşılmıştır...

    Mustafa Yıldızdoğan - Türkiyem
  • 18-09-2010, 15:55:14
    #2
    Hamdolsun.

    Erevisyon a Türkçe ile katılmıyoruz nasıl olsa panik yok.
  • 18-09-2010, 15:59:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hazarhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hamdolsun.
    :d :d
  • 18-09-2010, 16:05:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bunca yıldır siyasi değildi şimdimi siyasi oldu ?
  • 18-09-2010, 16:11:40
    #5
    konuyuda siyasi diyip kilitlemesinler

    chp gençleri genelde çok söylüyor bu türkü'yü belki o yüzden böyle bir siyasi çağrışım oluşturup yasak demiştir POLİS'ler kafasına göre, yasada böyle bir şey yok değilmi? bu türkü'ye konulan bir yasak.
  • 18-09-2010, 16:13:26
    #6
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyuda siyasi diyip kilitlemesinler

    chp gençleri genelde çok söylüyor bu türkü'yü belki o yüzden böyle bir siyasi çağrışım oluşturup yasak demiştir POLİS'ler kafasına göre, yasada böyle bir şey yok değilmi? bu türkü'ye konulan bir yasak.
    Yanılıyorsun

    Bu şarkıyı söyleyen adam Mustafa Yıldızdoğan kendisi MHP'lidir.
  • 18-09-2010, 16:23:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    şarkı ister mhp ye ait olsun ister chp ye , içerisinde siyasi bir ifade geçmedikten sonra söylemekte hiç bir sakınca yok. Polisler yine kafalarına göre yasa koymuşlardır. Allah bilir grup fazla kalabalık olmadığı için müdahale etmişlerdir. 40-50 kişi olsa yanında geçmeye cesaret edemezlerdi.
  • 18-09-2010, 16:34:56
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.facebook.com/#!/video/vid...1377953&ref=mf Buna müdahale etmeyen polis Türkiyem şarkısına müdahale etti demek.. Olur normaldir, benzerleri daha çok olacak..
  • 18-09-2010, 16:35:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarkı ister mhp ye ait olsun ister chp ye , içerisinde siyasi bir ifade geçmedikten sonra söylemekte hiç bir sakınca yok. Polisler yine kafalarına göre yasa koymuşlardır. Allah bilir grup fazla kalabalık olmadığı için müdahale etmişlerdir. 40-50 kişi olsa yanında geçmeye cesaret edemezlerdi.
    Olay budur