yahu bu şarkı MHP için değilki her TÜrk genci Askere giderken bu şarkıyla uğurlanır..Yazık diyorum memleketimizin en güzel şarkılarından birini yasaklamalarına..Ama giderler Tarkan'ın son albümlerini alırlar