mhp/chp/akp şarkısı değil bu arkadaşlar güzel Türkiyemiz için yazılmış bir şarkı..Ama ne yazıkki bazı taraflar Türklüğün simgesi olan Bozkurtu ve bu tarz şarkıları hep bi partiye yakıştırıp sırf o parti kullanıyor diye ne saygı duymuşlar nede sevmişlerdir..bence konu kilitlensin daha ilerlerse siyasete gidicek