• 07-09-2010, 19:38:22
    #10
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konuyu biraz açarmısınız yani ben pc bölümü okuyorsam lys'ye gerek kalmadan bilgisayar mühendisliğine falan gidebiliyormuyum ?

    sadece meslek liseleri için teknoloji fakültelerinde kontenjan açtılar ygs ile gidebiliyorlar. ama meslek lisesi mezunu olman şart.
  • 07-09-2010, 20:06:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Pc'i hayatıma sokanın hayatina
  • 07-09-2010, 21:37:30
    #12
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konuyu biraz açarmısınız yani ben pc bölümü okuyorsam lys'ye gerek kalmadan bilgisayar mühendisliğine falan gidebiliyormuyum ?
    arkadaş açıklamış zaten ama bende tekrar diyim teknoloji fakülteleri var ygs ile alıyor sadece meslek liselerinin ve teknik meslek liselerinin pc bölümünden alıyorlar puanıda düşük oluyor biraz daha çalışan biri rahatlıkla girebilir.
  • 07-09-2010, 21:38:35
    #13
    Cnq
    Üyeliği durduruldu
    doğru bir karar.
  • 08-09-2010, 00:05:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş açıklamış zaten ama bende tekrar diyim teknoloji fakülteleri var ygs ile alıyor sadece meslek liselerinin ve teknik meslek liselerinin pc bölümünden alıyorlar puanıda düşük oluyor biraz daha çalışan biri rahatlıkla girebilir.
    sınavsız geçilere noldu yav
  • 08-09-2010, 00:11:39
    #15
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınavsız geçilere noldu yav
    direk geçiş mefta oldu hocam bence bu sistem daha güzel. meslek lisleri bilgisayar mühendisliğine 417 puanla girdi bu yıl teknoloji fakültesinde anadolu liseleri ve fen liseleri yerimizi yırtarak 460 -480puanla girebildi
    üstelik meslek liselerinki tek sınav ve temel matematikte 0.01/0.001 kaçtr gibi soruların çıkabildiği bir sınav
  • 08-09-2010, 02:08:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk geçiş mefta oldu hocam bence bu sistem daha güzel. meslek lisleri bilgisayar mühendisliğine 417 puanla girdi bu yıl teknoloji fakültesinde anadolu liseleri ve fen liseleri yerimizi yırtarak 460 -480puanla girebildi
    üstelik meslek liselerinki tek sınav ve temel matematikte 0.01/0.001 kaçtr gibi soruların çıkabildiği bir sınav
    eğer o sorular varsa o zaman çalışmamıza gerek yok ?
  • 08-09-2010, 02:12:07
    #17
    galiba ileride meslek liselerinin kalitesi artacak. hedefinde bilgisayar müh olan birisi meslek lisesini seçerse şansı daha fazla olabilir. şu an 3 5 anadolu lisesinin dışında diğer anadolu liselerinin bir avantajı olduğunu düşünmüyorum. orta dereceli bir öğrenci çok rahat meslek lisesinden b bölümlere gidebilir.
  • 08-09-2010, 06:38:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanmam ki
    Niye Benim online kaldığım süreye bir bak attığım mesajlara 6/23