NepenTheS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece meslek liseleri için teknoloji fakültelerinde kontenjan açtılar ygs ile gidebiliyorlar. ama meslek lisesi mezunu olman şart.
21
●1.171
bence bu sistem daha güzel. meslek lisleri bilgisayar mühendisliğine 417 puanla girdi bu yıl teknoloji fakültesinde anadolu liseleri ve fen liseleri yerimizi yırtarak 460 -480puanla girebildi
?
Benim online kaldığım süreye bir bak attığım mesajlara 6/23