Hocam bu konuyu biraz açarmısınız yani ben pc bölümü okuyorsam lys'ye gerek kalmadan bilgisayar mühendisliğine falan gidebiliyormuyum ?
arkadaş açıklamış zaten ama bende tekrar diyim teknoloji fakülteleri var ygs ile alıyor sadece meslek liselerinin ve teknik meslek liselerinin pc bölümünden alıyorlar puanıda düşük oluyor biraz daha çalışan biri rahatlıkla girebilir.