direk geçiş mefta oldu hocam

bence bu sistem daha güzel. meslek lisleri bilgisayar mühendisliğine 417 puanla girdi bu yıl teknoloji fakültesinde anadolu liseleri ve fen liseleri yerimizi yırtarak 460 -480puanla girebildi

üstelik meslek liselerinki tek sınav ve temel matematikte 0.01/0.001 kaçtr gibi soruların çıkabildiği bir sınav
eğer o sorular varsa o zaman çalışmamıza gerek yok

?