Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
direk geçiş mefta oldu hocam bence bu sistem daha güzel. meslek lisleri bilgisayar mühendisliğine 417 puanla girdi bu yıl teknoloji fakültesinde anadolu liseleri ve fen liseleri yerimizi yırtarak 460 -480puanla girebildi
üstelik meslek liselerinki tek sınav ve temel matematikte 0.01/0.001 kaçtr gibi soruların çıkabildiği bir sınav
eğer o sorular varsa o zaman çalışmamıza gerek yok ?