Okul Okuma Ruhum Ağır Bastı Forumu Bırakıyorum
arkadaşlar belki pek uzun süredir forumda değilim ama olsun yinede bir kişide olsa yardım ettiğim bir kişide olsa bana yardım eden allah (cc) ondan razı olsun. kendimle kararsızdım okul mu net mi diye ama okul okuma ruhum ağır bastı ve okul okumayı tercih ediceğim bu yıl ygs sınavına hazırlanıp ilk güzel gelen yere gitmeyi planlıyorum belki üniversitey bitirdikten sonra allah uzun ömürler versin radmin ve r10 a açık kalırsa yine takılmayı isterim zevkli ve şevk veren bir forumdur.... Herkese Güzel İşler ve Hayırlı işler yapması dileklerimle Allah'a Emanet olunn....... Bayramdan sonra yokum
Okul Okuma Ruhum Ağır Bastı Forumu Bırakıyorum
21
●1.171
- 07-09-2010, 18:31:18Üyeliği durduruldukaç kaç kaçSanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

defalarca bizde bırakmaya çalıştık ama en fazla 3-4 gün - 07-09-2010, 18:55:23ben 24 saat durabiliyorum şahitlerim varPostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2010, 19:03:18Hocam bu konuyu biraz açarmısınız yani ben pc bölümü okuyorsam lys'ye gerek kalmadan bilgisayar mühendisliğine falan gidebiliyormuyum ?Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkana bile bakma