• 07-09-2010, 17:41:39
    #1
    Okul Okuma Ruhum Ağır Bastı Forumu Bırakıyorum
    arkadaşlar belki pek uzun süredir forumda değilim ama olsun yinede bir kişide olsa yardım ettiğim bir kişide olsa bana yardım eden allah (cc) ondan razı olsun. kendimle kararsızdım okul mu net mi diye ama okul okuma ruhum ağır bastı ve okul okumayı tercih ediceğim bu yıl ygs sınavına hazırlanıp ilk güzel gelen yere gitmeyi planlıyorum belki üniversitey bitirdikten sonra allah uzun ömürler versin radmin ve r10 a açık kalırsa yine takılmayı isterim zevkli ve şevk veren bir forumdur.... Herkese Güzel İşler ve Hayırlı işler yapması dileklerimle Allah'a Emanet olunn....... Bayramdan sonra yokum
  • 07-09-2010, 17:44:09
    #2
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    hayırlısı olsun.
  • 07-09-2010, 18:06:36
    #3
    En iyisini yapıyosun Arkana bile bakma
  • 07-09-2010, 18:31:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisini yapıyosun Arkana bile bakma
    kaç kaç kaç

    defalarca bizde bırakmaya çalıştık ama en fazla 3-4 gün
  • 07-09-2010, 18:33:58
    #5
    en iyisini seçmişsin bilgisayara ilgiliysen bilgisayarla ilgili 1-2 bölüm var ygsden alan çalış gir meslek lisesi pc bölümü filansa bilgisayar mühendisliği ve yazılım mühendisliği var ygs den alan çalış gir yolun açık olsun
  • 07-09-2010, 18:46:29
    #6
    Bende pc'den ayrı en fazla 4 saat durabildim sonra bunaldım
  • 07-09-2010, 18:55:23
    #7
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende pc'den ayrı en fazla 4 saat durabildim sonra bunaldım
    ben 24 saat durabiliyorum şahitlerim var
  • 07-09-2010, 18:58:37
    #8
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 24 saat durabiliyorum şahitlerim var
    inanmam ki
  • 07-09-2010, 19:03:18
    #9
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisini seçmişsin bilgisayara ilgiliysen bilgisayarla ilgili 1-2 bölüm var ygsden alan çalış gir meslek lisesi pc bölümü filansa bilgisayar mühendisliği ve yazılım mühendisliği var ygs den alan çalış gir yolun açık olsun
    Hocam bu konuyu biraz açarmısınız yani ben pc bölümü okuyorsam lys'ye gerek kalmadan bilgisayar mühendisliğine falan gidebiliyormuyum ?