Adama sonunda söylettiniz ne yaptığını
Bu arada gözümden kaçmadı değil reklam yok demişsin ama kanal d ve milliyet reklamı var resimlerde söylemesydin oralara çalışıyon diyecektik
Neyse konu dağıldı

bakalım diğer arkadaşlara
Aklıma kötü Kötü Şeyler Geldi. Canlı sohbet firmasında çalışıyor sanacaksınız diye durumu açıklama zorunda kaldım
herşey güzel hoşta o telefon bozmuş işi
Zaten O Telefonun Sadece 1 Dügmesini kullanıyoruz. Görüşmeler PC üzerinden oluyor
Foto Çekmem Yasak demişsiniz.Peki hocam işveren veya firmada çalışan biri sizin burda foto paylaştığınızı görse başınız ağrımayacak mı
Ümit Ediyorum. Kötü Bir Uslüp İle Anlatılmaz. ßurda Teşir Ettigim Şey PCLER. Ama Gidipte bu Durum Çok Değişik anlatılırsa. Tabiki üzücü şeyler olur..