• 07-09-2010, 03:02:39
    #10
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ajansınız yani :P
    Hayırlı kazançlar
    Hayır Ajans Değil. Alarm & Security Technologies Güvenlik İşi [Fiziki değil Elektronik]

    ŞöyLe Bir Konum Vardı Sanırım Açıklayıcı Olur..

    Link: https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...veriyoruz.html
  • 07-09-2010, 03:54:11
    #11
    DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Ajans Değil. Alarm & Security Technologies Güvenlik İşi [Fiziki değil Elektronik]

    ŞöyLe Bir Konum Vardı Sanırım Açıklayıcı Olur..

    Link: https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...veriyoruz.html
    Adama sonunda söylettiniz ne yaptığını

    Bu arada gözümden kaçmadı değil reklam yok demişsin ama kanal d ve milliyet reklamı var resimlerde söylemesydin oralara çalışıyon diyecektik

    Neyse konu dağıldı bakalım diğer arkadaşlara
  • 07-09-2010, 03:54:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel Bir Şirkette Bilgisayar Operatörüyüm. Aslında Bulundugum Odada Foto Çekmem Yasak. O Yüzden İş Konusunda Detay Veremeyeceğim..

    Ama 1 Kişi İçin Gördügünüz Kadar Görmediginiz Bölümdede PCLER var.. Bunları 1 Kişi İdare Ediyor ve 8 Saat Çalışıyor.
    Foto Çekmem Yasak demişsiniz.Peki hocam işveren veya firmada çalışan biri sizin burda foto paylaştığınızı görse başınız ağrımayacak mı
  • 07-09-2010, 04:00:19
    #13
    iyiymiş haaa
  • 07-09-2010, 04:07:50
    #14
    herşey güzel hoşta o telefon bozmuş işi
  • 07-09-2010, 05:35:30
    #15
    Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adama sonunda söylettiniz ne yaptığını

    Bu arada gözümden kaçmadı değil reklam yok demişsin ama kanal d ve milliyet reklamı var resimlerde söylemesydin oralara çalışıyon diyecektik

    Neyse konu dağıldı bakalım diğer arkadaşlara
    Aklıma kötü Kötü Şeyler Geldi. Canlı sohbet firmasında çalışıyor sanacaksınız diye durumu açıklama zorunda kaldım

    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey güzel hoşta o telefon bozmuş işi
    Zaten O Telefonun Sadece 1 Dügmesini kullanıyoruz. Görüşmeler PC üzerinden oluyor

    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foto Çekmem Yasak demişsiniz.Peki hocam işveren veya firmada çalışan biri sizin burda foto paylaştığınızı görse başınız ağrımayacak mı
    Ümit Ediyorum. Kötü Bir Uslüp İle Anlatılmaz. ßurda Teşir Ettigim Şey PCLER. Ama Gidipte bu Durum Çok Değişik anlatılırsa. Tabiki üzücü şeyler olur..
  • 07-09-2010, 05:54:37
    #16
    Mys
    Üyeliği durduruldu
    Adam Tek başına şirket , hayırlı işler
  • 09-09-2010, 01:36:53
    #17
    Arkadaşlar Buda O İş Yerinden Bir Video.. Kendi Kişisel Web Sitemdeki Web Radyoya Yayın Yaparken Çektim. Hem İş Yerim hem Studyom

    Video Linki: http://www.facebook.com/video/video.php?v=447087823560
  • 09-09-2010, 02:43:21
    #18
    Odamı ve sistemleri aslında hiçbir zaman kimseye göstermedim. Fakat çoğu r10 üyesinin elektronik eşyaya para yatırdığını düşünüyorum.

    Başlıkta oda ve sistemleriniz yazmışsınız fakat sizinki işyerinizden bir resim. Normalde eski başlık da yabancı bir forumdan esinlenerek açılmıştı. Amaç ise yabancı forumlarda webmaster diye adlandırabileceğimiz insanların evlerindeki dekorasyon ve bilgisayar,ses v.b sistemlerinin resimlerini koymaktı. Çok da güzel şeyler çıkıyordu. Ama malesef biz burada olayı yanlış anlıyoruz. Konuyu açan arkadaşım umarım beni yanlış anlamaz ama sanırım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.