Odamı ve sistemleri aslında hiçbir zaman kimseye göstermedim. Fakat çoğu r10 üyesinin elektronik eşyaya para yatırdığını düşünüyorum.

Başlıkta oda ve sistemleriniz yazmışsınız fakat sizinki işyerinizden bir resim. Normalde eski başlık da yabancı bir forumdan esinlenerek açılmıştı. Amaç ise yabancı forumlarda webmaster diye adlandırabileceğimiz insanların evlerindeki dekorasyon ve bilgisayar,ses v.b sistemlerinin resimlerini koymaktı. Çok da güzel şeyler çıkıyordu. Ama malesef biz burada olayı yanlış anlıyoruz. Konuyu açan arkadaşım umarım beni yanlış anlamaz ama sanırım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.