Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adama sonunda söylettiniz ne yaptığını

Bu arada gözümden kaçmadı değil reklam yok demişsin ama kanal d ve milliyet reklamı var resimlerde söylemesydin oralara çalışıyon diyecektik

Neyse konu dağıldı bakalım diğer arkadaşlara
Aklıma kötü Kötü Şeyler Geldi. Canlı sohbet firmasında çalışıyor sanacaksınız diye durumu açıklama zorunda kaldım

GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşey güzel hoşta o telefon bozmuş işi
Zaten O Telefonun Sadece 1 Dügmesini kullanıyoruz. Görüşmeler PC üzerinden oluyor

Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foto Çekmem Yasak demişsiniz.Peki hocam işveren veya firmada çalışan biri sizin burda foto paylaştığınızı görse başınız ağrımayacak mı
Ümit Ediyorum. Kötü Bir Uslüp İle Anlatılmaz. ßurda Teşir Ettigim Şey PCLER. Ama Gidipte bu Durum Çok Değişik anlatılırsa. Tabiki üzücü şeyler olur..