• 07-09-2010, 02:20:39
    #1
    Arkadaşlar Asıl Konuyu @GrupSoft Arkadaşımızın Açtığı Konu 11 Alt Sayfa Oldugu İçin Yenilemeyi Uygun Gördüm ve Sırf r10.net için özel Resimler Çektim

    Eski Konu Mesajı: Arkadaşlar teknik yardım alırken bir donanım forumunda görmüştüm böyle bir başlık açılmış ve insanlar odalarını ve bilgisayar, Ses sistemi oyun kumandaları gibi sistemlerinin resimlerini koymuşlar ve harika görüntüler vardı. Odasına ve sistemlerine güvenen arkadaşları Görelim

    Eski Konu Linki:https://www.r10.net/off-topic/417676-...emleriniz.html

    Umarım Konu Sahibi Bu Durumu Anlayışla Karşılar

    >>> Orjinal Boyut <<<



    >>> Orjinal Boyut <<<



    >>> Orjinal Boyut <<<



    >>> Orjinal Boyut <<<
  • 07-09-2010, 02:22:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sen necisin ? Dj mi VJ mi ?
  • 07-09-2010, 02:34:29
    #3
    ne işle meşgulsünüz..? merak ettim
  • 07-09-2010, 02:45:19
    #4
    @DesignMusty o kadar yakından tv izleme hocam gözlerin bozulur
  • 07-09-2010, 02:46:48
    #5
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne işle meşgulsünüz..? merak ettim
    bende merak ettim. filmlerde olurya yer altı hacker'ları gibi onlara benzemiş
  • 07-09-2010, 02:49:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlara katılıyorum ne iş yapıyorsunuz hocam ?
  • 07-09-2010, 02:51:14
    #7
    ve konu amacından saptı hocam ne iş yapıyorsunuz hepimiz öldük meraktan
  • 07-09-2010, 02:57:41
    #8
    Özel Bir Şirkette Bilgisayar Operatörüyüm. Aslında Bulundugum Odada Foto Çekmem Yasak. O Yüzden İş Konusunda Detay Veremeyeceğim..

    Ama 1 Kişi İçin Gördügünüz Kadar Görmediginiz Bölümdede PCLER var.. Bunları 1 Kişi İdare Ediyor ve 8 Saat Çalışıyor.
  • 07-09-2010, 02:59:12
    #9
    DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel Bir Şirkette Bilgisayar Operatörüyüm. Aslında Bulundugum Odada Foto Çekmem Yasak. O Yüzden İş Konusunda Detay Veremeyeceğim..

    Ama 1 Kişi İçin Gördügünüz Kadar Görmediginiz Bölümdede PCLER var.. Bunları 1 Kişi İdare Ediyor ve 8 Saat Çalışıyor.
    Ajansınız yani :P
    Hayırlı kazançlar