Arkadaşlar Asıl Konuyu
@GrupSoft Arkadaşımızın Açtığı Konu 11 Alt Sayfa Oldugu İçin Yenilemeyi Uygun Gördüm ve Sırf
r10.net için özel Resimler Çektim
Eski Konu Mesajı: Arkadaşlar teknik yardım alırken bir donanım forumunda görmüştüm böyle bir başlık açılmış ve insanlar odalarını ve bilgisayar, Ses sistemi oyun kumandaları gibi sistemlerinin resimlerini koymuşlar ve harika görüntüler vardı. Odasına ve sistemlerine güvenen arkadaşları Görelim
Eski Konu Linki:https://www.r10.net/off-topic/417676-...emleriniz.html
Umarım Konu Sahibi Bu Durumu Anlayışla Karşılar
>>> Orjinal Boyut <<<
>>> Orjinal Boyut <<<
>>> Orjinal Boyut <<<
>>> Orjinal Boyut <<<