• 05-09-2010, 20:22:09
    #1
    evet arkadaşlar geçen yıl ve önceki yıl geçerli olan kampanya bu yılda var mı acaba giden bilen duyan gören çorba+makarna+sınırsız pizzave sınırsız çay olan
  • 05-09-2010, 20:29:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sınırsız çay hariç var.. 8 lira.
  • 05-09-2010, 20:30:15
    #3
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınırsız çay hariç var.. 8 lira.
    çorba ekmek makarna ve sınırsız pizza var yani hocam? teşekkürler
  • 05-09-2010, 20:35:08
    #4
    hesabı kabartıyolar mı masaya birşeyler getirip yoksa sadece 8 lira verip çıkabiliyormuyuz
  • 05-09-2010, 20:35:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kabartmıyorlar. sadece pizza + makarna falan 8 lira.extra cola 3 liraydı galiba
  • 05-09-2010, 22:48:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Önce makarna ve çorba getiriyolar içmek zorunlu geçen gittim onlarla doydum zaten pizza yiyemedim
  • 05-09-2010, 23:58:05
    #7
    Reveloper
    Wets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce makarna ve çorba getiriyolar içmek zorunlu geçen gittim onlarla doydum zaten pizza yiyemedim
    içmek zorunlu diye birşey yok. Yemiyorum arkadaşım varmı daha ötesi
  • 06-09-2010, 00:03:11
    #8
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içmek zorunlu diye birşey yok. Yemiyorum arkadaşım varmı daha ötesi
    bende zorunlu değl diye biliorum en son gittiğimde çorbayı içmiştim sadece oda ayıp olmasına dedim
  • 06-09-2010, 00:04:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ramazandan 1 gün önce yedim 8 TL vermiştik.
    Kabartma diye birşey yok çay, kola, salata yı isteğe göre alabiliyorsunuz zorla vermiyorlar yani.