Pizza Hutta Bu Yıl Sınırsız Pizza varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pizza Hutta Bu Yıl Sınırsız Pizza varmı?
13
●
755
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Pizza Hutta Bu Yıl Sınırsız Pizza varmı?
1
2
05-09-2010, 20:22:09
#1
Mezitli33
evet arkadaşlar geçen yıl ve önceki yıl geçerli olan kampanya bu yılda var mı acaba giden bilen duyan gören
çorba+makarna+sınırsız pizzave sınırsız çay olan
05-09-2010, 20:29:28
#2
Erol
Üyeliği durduruldu
sınırsız çay hariç var.. 8 lira.
05-09-2010, 20:30:15
#3
Mezitli33
Erol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sınırsız çay hariç var.. 8 lira.
çorba ekmek makarna ve sınırsız pizza var yani hocam? teşekkürler
05-09-2010, 20:35:08
#4
Mr.Function
hesabı kabartıyolar mı masaya birşeyler getirip yoksa sadece 8 lira verip çıkabiliyormuyuz
05-09-2010, 20:35:42
#5
Erol
Üyeliği durduruldu
kabartmıyorlar. sadece pizza + makarna falan 8 lira.extra cola 3 liraydı galiba
05-09-2010, 22:48:40
#6
Wets
Üyeliği durduruldu
Önce makarna ve çorba getiriyolar içmek zorunlu geçen gittim onlarla doydum zaten pizza yiyemedim
05-09-2010, 23:58:05
#7
Burti
Reveloper
Wets adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önce makarna ve çorba getiriyolar içmek zorunlu geçen gittim onlarla doydum zaten pizza yiyemedim
içmek zorunlu diye birşey yok. Yemiyorum arkadaşım varmı daha ötesi
06-09-2010, 00:03:11
#8
Mezitli33
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
içmek zorunlu diye birşey yok. Yemiyorum arkadaşım varmı daha ötesi
bende zorunlu değl diye biliorum
en son gittiğimde çorbayı içmiştim sadece oda ayıp olmasına dedim
06-09-2010, 00:04:54
#9
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ramazandan 1 gün önce yedim 8 TL vermiştik.
Kabartma diye birşey yok çay, kola, salata yı isteğe göre alabiliyorsunuz zorla vermiyorlar yani.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler