Konu
Pizza Hutta Bu Yıl Sınırsız Pizza varmı?
06-09-2010, 00:03:11
#8
Mezitli33
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
içmek zorunlu diye birşey yok. Yemiyorum arkadaşım varmı daha ötesi
bende zorunlu değl diye biliorum
en son gittiğimde çorbayı içmiştim sadece oda ayıp olmasına dedim