Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içmek zorunlu diye birşey yok. Yemiyorum arkadaşım varmı daha ötesi
bende zorunlu değl diye biliorum en son gittiğimde çorbayı içmiştim sadece oda ayıp olmasına dedim