Konu
Pizza Hutta Bu Yıl Sınırsız Pizza varmı?
05-09-2010, 20:35:08
#4
Mr.Function
hesabı kabartıyolar mı masaya birşeyler getirip yoksa sadece 8 lira verip çıkabiliyormuyuz