• 06-09-2010, 00:05:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    self serviste nasıl onlar makarna getiriyorlar birde zorunlu diyorlar
  • 06-09-2010, 00:17:35
    #11
    Kola pahalıya geliyor + salata alırsan zaten adamlar her halükarda kazançlı almazsan da kazançlı biraz ekmeği fazla oluyor malzemesi az oluyor. Rejimden önce giderdik baya ancak doyurucu tabii tüm gün yemek yememenin ardından 8 lira + 3 lira kolaya karnınızı bayram edebilirsiniz.
  • 06-09-2010, 04:09:13
    #12
    Bizim burda yok
  • 06-09-2010, 09:36:30
    #13
    var ama saat 7 ye kadar gitmen lazım iftar menüsü adı altında geçiyor sonra 19 tl
  • 06-09-2010, 10:34:40
    #14
    hocam 8 Tl değil bayramdan önceydi o şuan 19 tl ufak tefek süslemeler yapmışlar ama fiyatı çok yukarı çekmişler bu ramazan tutmaz kampanyaları