• 09-08-2007, 22:13:24
    #10
    Denizli'ye gelecek arkadaslar bana ulassın elimden geleni yaparım.Tüm askere gideceklere hayırlı teskereler dilerim.Allah sağ salim sevdiklerinize kavuştursun..
  • 09-08-2007, 22:23:23
    #11
    Misafir
    hayırlı teskereler

    fırsat buldukca sık sık ziyaret ettigim güzel bir şehir..
  • 09-08-2007, 22:43:20
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yanında ankaragücü forması götür
    pazar günleri dışarı çıkınca giyersin bizim kardeşlerimizdir hepsi.sana iyi bakarlar
    Ankaragücü gecekondunun selamını söyle herkese
    hadi hayırlı teskereler
  • 09-08-2007, 22:44:02
    #13
    bursa güzeldir tabiki.ama askerlik oldumu iş degişir herşeye hasret kalırsın hersey elinin altındadır ama ulaşamazssın.allah mübarek etsin kardeşim kutsal görev.en çokda timde görev yaptıgım arkadaşlarımı özlüyorum... 18 ay hiç ayrılmamıştık.yav askerlik dedimmi tutamıyorum kendimi valla çeşke açmasaydın bu konuyu.dayanamıyorum şimdi çagırsalar valla koşa koşa giderim.gerçi müracat ettimde 1 yaşla kaybettim almadılar
  • 10-08-2007, 13:08:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İyi dilekleriniz ve tavsiyleriniz için hepinize çok teşekkür ederim.
  • 10-08-2007, 13:24:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bizim okulun hemen yanı Şimdiden hayırlı teskereler dilerim
  • 14-08-2007, 10:56:59
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    poşet olarak askerlik yapmak zevklidir
    şu anki 315kd'ler 40 küsür sayıyorlar
    hepside hayatlarından çok memnun
  • 14-08-2007, 11:06:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    şafak 6 bende bursadayım kardes msn cahveci@hotmail.com elimizden geleni yaparız
  • 14-08-2007, 11:06:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    şafak 6 bende bursadayım haftaya kardes msn cahveci@hotmail.com elimizden geleni yaparız