Konu
BURSA İL J. K.LIĞI BURSA Askere gidiyorum. :)
14-08-2007, 10:56:59
#16
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
poşet olarak askerlik yapmak zevklidir
şu anki 315kd'ler 40 küsür sayıyorlar
hepside hayatlarından çok memnun