BURSA İL J. K.LIĞI BURSA Askere gidiyorum. :)
17
●7.450
- 09-08-2007, 22:13:24Denizli'ye gelecek arkadaslar bana ulassın elimden geleni yaparım.Tüm askere gideceklere hayırlı teskereler dilerim.Allah sağ salim sevdiklerinize kavuştursun..
- 09-08-2007, 22:43:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yanında ankaragücü forması götür
pazar günleri dışarı çıkınca giyersin bizim kardeşlerimizdir hepsi.sana iyi bakarlar
Ankaragücü gecekondunun selamını söyle herkese
hadi hayırlı teskereler - 09-08-2007, 22:44:02bursa güzeldir tabiki.ama askerlik oldumu iş degişir herşeye hasret kalırsın hersey elinin altındadır ama ulaşamazssın.allah mübarek etsin kardeşim kutsal görev.en çokda timde görev yaptıgım arkadaşlarımı özlüyorum... 18 ay hiç ayrılmamıştık.yav askerlik dedimmi tutamıyorum kendimi valla çeşke açmasaydın bu konuyu.dayanamıyorum şimdi çagırsalar valla koşa koşa giderim.gerçi müracat ettimde 1 yaşla kaybettim almadılar
- 14-08-2007, 11:06:08Üyeliği durdurulduşafak 6 bende bursadayım kardes msn cahveci@hotmail.com elimizden geleni yaparız
- 14-08-2007, 11:06:46Üyeliği durdurulduşafak 6 bende bursadayım haftaya kardes msn cahveci@hotmail.com elimizden geleni yaparız
Şimdiden hayırlı teskereler dilerim