Konu
BURSA İL J. K.LIĞI BURSA Askere gidiyorum. :)
09-08-2007, 22:23:23
#11
ManuaL
Misafir
hayırlı teskereler
fırsat buldukca sık sık ziyaret ettigim güzel bir şehir..