bursa güzeldir tabiki.ama askerlik oldumu iş degişir herşeye hasret kalırsın hersey elinin altındadır ama ulaşamazssın.allah mübarek etsin kardeşim kutsal görev.en çokda timde görev yaptıgım arkadaşlarımı özlüyorum... 18 ay hiç ayrılmamıştık.yav askerlik dedimmi tutamıyorum kendimi valla çeşke açmasaydın bu konuyu.dayanamıyorum şimdi çagırsalar valla koşa koşa giderim.gerçi müracat ettimde 1 yaşla kaybettim almadılar