• 01-09-2010, 15:32:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hakkaten ha intihara kalkıçacaksınız sandım konu başlığnı okuyunca yazacağımıda hazırlamıştım dünya güzel be kardeşim napıyorsun gel bir çay içelim dertleşelim diyecektim
  • 01-09-2010, 15:32:42
    #11
    Boğaz köprüsü ideal. Hem yüksek hemde deniz
  • 01-09-2010, 15:34:12
    #12
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğaz köprüsü ideal. Hem yüksek hemde deniz
    Bi atlasa organları yer değiştirir
  • 01-09-2010, 15:46:04
    #13
    Meta ADS Hizmetleri
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğazda nerede atlamalık yer var hocam? Tam olarak neresi. Bir de bostancı sahilinde varmış heralde doğrumu?
    Sarıyer civarlarında kıyıda banklar vs. var tam boğaz köprüsü manzaralı kıyıda.Orada bir yerdi.
  • 01-09-2010, 15:48:23
    #14
    FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarıyer civarlarında kıyıda banklar vs. var tam boğaz köprüsü manzaralı kıyıda.Orada bir yerdi.
    oraya bi bakiyim o zaman. sağol


    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğaz köprüsü ideal. Hem yüksek hemde deniz
    bizi aşar hocam orası


    JerusaLem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkaten ha intihara kalkıçacaksınız sandım konu başlığnı okuyunca yazacağımıda hazırlamıştım dünya güzel be kardeşim napıyorsun gel bir çay içelim dertleşelim diyecektim
    atlamama gerek yok normaldede içebiliriz
  • 01-09-2010, 15:51:48
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oraya bi bakiyim o zaman. sağol



    bizi aşar hocam orası



    atlamama gerek yok normaldede içebiliriz
    Ramazan cıksın hep beraber kafa dagıtalım bende efkarlıyım ramazandan berı bunalımdayım ıcemıyorum da
  • 01-09-2010, 15:51:58
    #16
    Üyeliği durduruldu


    fethiyeye gel buradan dene istanbulda denize girecek yer olduğuna dua etmek lazım bence 15 milyon küsür nufus ve sayılı plaj
  • 01-09-2010, 15:53:39
    #17
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    fethiyeye gel buradan dene istanbulda denize girecek yer olduğuna dua etmek lazım bence 15 milyon küsür nufus ve sayılı plaj
    En guzelı ınsaat para vermezsın hıc malıyetsız atlarsın
  • 01-09-2010, 15:53:45
    #18
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazan cıksın hep beraber kafa dagıtalım bende efkarlıyım ramazandan berı bunalımdayım ıcemıyorum da
    harbi iyi olur.


    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    fethiyeye gel buradan dene istanbulda denize girecek yer olduğuna dua etmek lazım bence 15 milyon küsür nufus ve sayılı plaj
    verdiğim benzin parasına yazık hocam ölecem gidecem orda