Sarıyer civarlarında kıyıda banklar vs. var tam boğaz köprüsü manzaralı kıyıda.Orada bir yerdi.
oraya bi bakiyim o zaman. sağol
Boğaz köprüsü ideal. Hem yüksek hemde deniz
bizi aşar hocam orası
Hakkaten ha intihara kalkıçacaksınız sandım konu başlığnı okuyunca yazacağımıda hazırlamıştım dünya güzel be kardeşim napıyorsun gel bir çay içelim dertleşelim diyecektim
atlamama gerek yok normaldede içebiliriz