PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ramazan cıksın hep beraber kafa dagıtalım bende efkarlıyım ramazandan berı bunalımdayım ıcemıyorum da
harbi iyi olur.


F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


fethiyeye gel buradan dene istanbulda denize girecek yer olduğuna dua etmek lazım bence 15 milyon küsür nufus ve sayılı plaj
verdiğim benzin parasına yazık hocam ölecem gidecem orda