Ramazan cıksın hep beraber kafa dagıtalım bende efkarlıyım ramazandan berı bunalımdayım ıcemıyorum da
harbi iyi olur.
fethiyeye gel buradan dene

istanbulda denize girecek yer olduğuna dua etmek lazım bence 15 milyon küsür nufus ve sayılı plaj
verdiğim benzin parasına yazık hocam

ölecem gidecem orda