Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oraya bi bakiyim o zaman. sağol



bizi aşar hocam orası



atlamama gerek yok normaldede içebiliriz
Ramazan cıksın hep beraber kafa dagıtalım bende efkarlıyım ramazandan berı bunalımdayım ıcemıyorum da